MAL DE MODA

MAL DE MODA

Zulima, nunca tuvo'l valor de reprocha-y a so padre que la hubiera separtao de los sos hermanos, ni que se hubiera casao dempués de enviudar, con so tía… nunca tuvo fuercies pa dir a buscalos.

Zulima fue la elexida…la neña…la señorina…la preferida, mientres los sos hermanos de 11 y 13 años mandáronlos pa Cuba…al olvidu.

La mala suerte, fizo que'l problema mental de la so madrastra y la mala xestión de la texera que les mantenía les arrastrare al caos familiar, a la ruina y a la bebida.

Dempués tola vida trabayando na granxa del Parque San Francisco, de cuidar a so padre y a la so madrasta; dempués de ser pedida en matrimoniu, casada y preñada; dempués d'aprender la lleición de la
vida... muerre del mal de moda con 67 años.

Nos sos delirios reencuentrase con los sos hermanos, llámalos y sonríe…ente sollozos el so fíu descubre esta hestoria e investiga.

L'hermanu pequeñu non llegara a Cuba, falleció nel barcu por una epidemia, y l'hermanu mayor termina siendo músicu, utilizando en munchos cantares compuestos por él la pallabra "hermana."

Hestoria: Marianela Colomer Alonso
Lletra: Ruma Barbero de Diego
Música: Ruben Bada